Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Op het moment dat wij de bestelling klaar hebben voor verzending, sturen wij de 2e mail, waarin aangegeven staat dat de bestelling verzonden is. Check ook even uw spamfolder. Hotmail zet helaas vaak onze mail daar in. U krijgt van DHL een aparte mail met de track&trace code. Omdat we handmatig verzenden, sturen wij die niet apart.

Kan ik ook een eigen ontwerp op een plank laten graveren?

Ja dat kan zeker. We hebben geen aparte ontwerp pagina, maar u kunt ons een voorbeeld sturen van het ontwerp dat u in gedachten heeft, dan maken we dat zo goed mogelijk na. Voordat we het op de plank graveren, sturen we u altijd eerst een afbeelding van het gemaakte ontwerp ter goedkeuring. De kosten van het maken van zo’n ontwerp zijn afhankelijk van de tijd die het kost en de grootte van het ontwerp. Meestal zal dat tussen de €20-€50 liggen.

Welke lettertypes gebruiken jullie?

Voor onze website gebruiken we een aantal lettertypes van Google fonts:

Klassiek: Charm

Modern: Righteous

Retro: Special Elite

Eigentijds: Aclonica

Tijdloos: Domine

Schools: Petit normal script

Hedendaags: Julee

Mocht je een ander lettertype willen van google, dan kan dat. Daarvoor rekenen we wel wat extra, neem daarvoor even contact met ons op.

Kan ik ook een logo op een plank laten graveren?

Ja dat kan. We hebben daarvoor een geschikt vectorbestand zoals een .eps bestand nodig, wat we omzetten tot een geschikt bestand voor onze laser. De kosten daarvan zijn eenmalig €12.10 inclusief BTW. Heeft u geen geschikt vectorbestand? Dan kunnen we het logo laten natekenen. De kosten daarvan zijn afhankelijk van de tijd die dat kost. We geven u altijd vooraf een prijs daarvan, te bepalen met een foto van het betreffende logo.

Hoe zorg ik dat de gravure op hout lang zichtbaar blijft?

Het graveren op hout is een natuurlijk proces. Het hout wordt verbrand door de laser. Deze gravering kan vervagen in de loop van de tijd door gebruik en reinigen. Om dit te voorkomen kunt u de plank bewerken met een olie of een lak. Let wel op, als u de plank voor etenswaren wilt gebruiken, dat de behandeling daar geschikt voor is. Pas ook op met notenoliën ivm eventuele allergieën in uw omgeving.
Voor planken die u voor etenswaren gebruikt, raden wij druivenpitolie aan. Herhaal deze behandeling regelmatig, zodat u zo lang mogelijk kunt genieten van de mooie gravering op de plank.

Wat is Mollie en hoe werkt het?

Mollie is het bedrijf dat zorg draagt voor de betalingen die u via onze webshop doet. We hebben een aantal opties gekozen. iDEAL, Apple Pay, Creditcard en Overboeking. Bij betalingen via iDEAL en Apple Pay komt dat meteen op de rekening bij Mollie en krijgen wij melding dat we de bestelling meteen kunnen verzenden.

Overboekingen duren helaas wat langer voordat dat op de rekening binnen komt, zorg wel dat u het betalingskenmerk goed invoert, anders krijgt u het geld teruggestort en geen bestelling. We verzenden deze bestellingen nadat we bevestiging van betaling hebben via Mollie.

Krijg ik er een factuur bij?

Wij doen geen aparte factuur of andere documenten bij de bestelling in de verpakking.
In de 2e mail die wij verzenden zit een bijlage in .pdf bestand die als factuur opgenomen kan worden in uw administratie.

Waarom ontvang ik geen mail van jullie?

Met ons systeem wordt automatisch een mail verzonden naar het e-mailadres dat u opgegeven heeft. Die moet dus wel kloppen. Ook kan het mis gaan met de betaling waardoor de bestelling niet goed is gegaan, check daarom ook altijd even of u inderdaad betaald heeft.

Heeft u een hotmail e-mailadres? Check dan vooral even uw spamfolder. Helaas komen onze mails daar ook nog wel eens terecht, ook bij andere providers zou dat kunnen. Heeft u wel betaald en kunt u onze mails niet vinden? Neem dan even contact met ons op, zodat u zeker weet dat de bestelling goed is aangekomen.

Ik wil graag meerdere dezelfde producten bestellen , maar dat lukt niet, hoe kan dat?

We houden van de meeste producten de voorraad bij en het kan wel eens voor komen dat een soort bijna op is, dan kunt u niet meer bestellen dan wij op voorraad hebben. Dat gaat helemaal automatisch. Wilt u toch graag meerdere bestellen, neem dan even contact met ons op. De meeste producten kunnen we vaak nabestellen. Van de planken hebben we van enkele soorten wel meerdere dezelfde op voorraad, of kunnen dat nabestellen, maar de meeste planken in ons assortiment zijn uniek.

Heeft u een hotmail e-mailadres? Check dan vooral even uw spamfolder. Helaas komen onze mails daar ook nog wel eens terecht, ook bij andere providers zou dat kunnen. Heeft u wel betaald en kunt u onze mails niet vinden? Neem dan even contact met ons op, zodat u zeker weet dat de bestelling goed is aangekomen.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?

Dat kan natuurlijk gebeuren. Neem altijd even contact met ons op, liefst als reactie op een mail over de bestelling, dan hebben we gelijk alle gegevens erbij. We komen altijd tot een oplossing, want we houden van tevreden klanten.